Γίνεται !

η παπαριά της ημέρας: "of course ... are we gluing coffee pots?"

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

”Μια μούντζα για το Σαμαρά και μια στο Βενιζέλο”, από τη …Γκόλφω



(του Κώστα Ι. Γκαραβέλα*)

ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΓΚΟΛΦΩΣ

- Καλώς τηνα την πέρδικα τη φεγγαρολουσμένη
τι κάνα νέο Γκόλφω μου, μου φαίνεσαι θλιμμένη.

- Καλή σου μέρα Τάσο μου, περήφανε αητέ μου
τόση σκασίλα η έρημη δεν πέρασα ποτέ μου.
 
Ψες βράδυ όπως άκουγα ειδήσεις στον ΑΝΤΕΝΑ
άκουσα νέα τρομερά και θα στα πω ένα-ένα.

Ήμασταν Τάσο μ’ που ήμασταν, πάντα δυσκολεμένοι
τώρα μ’ αυτά που γίνονται, θα πάμε ντιπ χαμένοι.
                                                                                     
Άκου λοιπόν προσεκτικά τι λένε τα μαντάτα
από τη νέα τη χρονιά, φόρο στα τσελιγκάτα.

Αύξηση στο ηλεκτρικό, φόρο στα βοσκοτόπια
φόρο στα γιδοπρόβατα, χωράφια, αμπελοτόπια.

Θα βάλουν φόρο στα μαντριά, στα πλάγια και στα σκέμια
στα άλογα και στα σκυλιά, φόρο και στα γκισέμια.

- Όνειρο θα ‘δες Γκόλφω μου, δεν είναι αυτά αλήθεια
αυτά που λες δε γίνονται, ούτε στα παραμύθια.

- Μακάρι να ‘ταν Τάσο μου, όνειρο που περνάει
στον ξύπνιο μου τα άκουσα, τα έλεγε κι ο ΣΚΑΪ.

Είπανε λέει πως έπιασαν και κάποιους χρυσαυγίτες
μα δεν πολυκατάλαβα, γιατί έψηνα τις πίτες.

Ούτε να αρρωστήσουμε, τώρα δεν θα μπορούμε
Θέλουμε εικοσιπεντάευρω, για να νοσηλευτούμε.

Μας έφτασε κι απ’ τον ΟΓΑ, το νέο το μπουλέτο
μ’ ήρθε να πάθω συγκοπή, αύξηση πάλι φέτο.

Κι από την εξισωτική είσαι απορριπτέος
λες και δεν είσαι τσέλιγκας, λες κι είσαι ο τελευταίος.

Το ΦΠΑ δεν το ‘δωσαν, το γάλα σταματμένο
το δαχτυλίδ’ που μου ‘ταξες, ακόμα περιμένω.

Μάθε και τα χειρότερα, στο λέω νέτα-σκέτα
πως όπου να ‘ναι Τάσο μου, χάνουμε και τη φέτα.

Γι αυτό κι εγώ η καψερή, σου φαίνομαι θλιμμένη
κι ας λούστηκα κι ας πλύθηκα, κι ας ήρθα στολισμένη.

- Αχ Γκόλφω ροβολήσαμε, σ’ άσχημη κατηφόρα
αυτοί οι αθεόφοβοι ξεπούλησαν τη χώρα.

Αφού είναι ξεσαμάρωτα, καζακλαρνά γομάρια
όλοι όσοι μας κυβερνούν, της Μέρκελ τα θρεφτάρια.

Κι αν γίνουν όσα τώρα λες, μέσα σε κανα μήνα
δεν θα λαλάει στον τόπο μας, γίδα και προβατίνα.

Κι ας τρώει ο κόσμος κρέατα κι αρνάκια Ζηλανδίας
τυρί από σκονόγαλο και Γκούντα Ολλανδίας.

Πάμε Γκόλφω μ’ να γύρουμε, πιο πέρα εκεί στο στάλο
και την καλή μου την καρδιά μην τη μαυρίζεις άλλο.

Κι όταν θα ‘ρθουν οι εκλογές, το μόνο που σε θέλω
μια μούντζα για το Σαμαρά και μια στο Βενιζέλο!

ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΑΡΑΒΕΛΑΣ
ΕΛΑΤΗ ΚΟΖΑΝΗΣ
(*Ο Κώστας Ιωάν. Γκαραβέλας  είναι κτηνοτρόφος και δραστηριοποιείται στην Ελάτη, διατηρώντας μια σύγχρονη κτηνοτροφική μονάδα.)
mikrovalto.gr