Γίνεται !

η παπαριά της ημέρας: "of course ... are we gluing coffee pots?"

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

«Μου έβγαλαν τα ρούχα και με χτυπούσαν κουκουλοφόροι αστυνομικοί»

Τι λέει στο newsbeast.gr το μέλος του ΣΥΝ που δέχθηκε επίθεση από τους αστυνομικούς της Αντιτρομοκρατικής

«Μου έβγαλαν τα ρούχα. Με χτυπούσαν και με απειλούσαν. Με έβριζαν με τον χειρότερο τρόπο». Ο Δημοσθένης Παπαδάτος, το μέλος του ΣΥΝ, καταγγέλλει αποκλειστικά στο newsbeast.gr πως έπεσε θύμα των αστυνομικών της Αντιτρομοκρατικής που ήταν έτοιμοι να επιχειρήσουν σε διαμέρισμα στην περιοχή του Βύρωνα.

«Περίπου στις 16.30 χθες κατευθυνόμουν πεζός προς το σπίτι μου. Δέκα λεπτά πριν φτάσω σπίτι μου βρισκόμουν στην οδό Φορμίωνος, που είναι η κεντρική λεωφόρος του Βύρωνα και με σταματάει κάποιος με περίστροφο» αναφέρει ο κ. Παπαδάτος.

Και συνεχίζει: «Μου φωνάζει Ασφάλεια και μου προτείνει το περίστροφο. Αιφνιδιάζομαι αρχικά αλλά δε θεωρώ ότι κινδυνεύω. Νιώθω στην αρχή ότι μου κάνουν πλάκα και αν είναι όντως Ασφάλεια θα εξηγήσω και θα δείξω την ταυτότητά μου. Θα πω ποιος είμαι και θα με αφήσουν να φύγω».

Όμως, η συνέχεια για το μέλος του ΣΥΝ δεν ήταν καθόλου ευχάριστη.

«Βλέπω όμως πολύ γρήγορα ότι τα πράγματα δεν είναι όπως έτσι εγώ νομίζω. Ότι δηλαδή βγαίνουν και άλλοι αστυνομικοί, βγαίνουν κουκουλοφόροι άντρες και γυναίκες από το στενό της Φορμίωνος που με σταμάτησαν και καταλαβαίνω ότι τότε κινδυνεύω. Φωνάζω βοήθεια. Ζητάω βοήθεια αν δεν είναι αυτοί οι άνθρωποι αστυνομικοί. Δεν "πιάνει" ούτε η ταυτότητα ούτε οι φωνές μου.

Με κρατάνε περίπου 15 άτομα και με χτυπούν. Με έχουν ακινητοποιήσει. Μου έχουν περάσει χειροπέδες και με χτυπούν ενώ μου έχουν περάσει χειροπέδες. Με βρίζουν πολύ σκληρά. Και με μεταφέρουν με καλυμμένο το πρόσωπο στον 12ο όροφο της ΓΑΔΑ. Κάτι που έγινε πολύ αργότερα γιατί μέχρι τότε δεν ήξερα ποιοι με έχουν. Ποιοι με κρατάνε και γιατί με κρατάνε. Με έβριζαν, με απειλούσαν και με χτυπούσαν πολύ άσχημα. Στο κτίριο που με πηγαίνουν και μετά ανακαλύπτω ότι είναι η ΓΑΔΑ με έχουν ξεγυμνώσει, συνεχίζουν να με απειλούν και να με βρίζουν. Υπάρχουν, όσο μπορώ να δω, γύρω μου κουκουλοφόροι. Δεν μου επιτρέπουν να βλέπω γιατί με έχουν με το κεφάλι γυρισμένο προς τον τοίχο.

Μου έχουν βγάλει τα ρούχα, τα εσώρουχα, τα πάντα. Με πλησιάζουν και υπάρχει ένα κλίμα τρομοκρατίας και αφού σκανάρουν τα προσωπικά μου αντικείμενα και τα καταγράφουν με απόλυτη ακρίβεια, μου εξηγούν ότι έχει γίνει ένα φρικτό λάθος. Και ότι έτυχε να περνάω τη λάθος στιγμή από το λάθος σημείο. Ότι μοιάζω πολύ με κάποιον που καταζητούν και μου λένε ότι θα με αφήσουν ελεύθερο.

Και αντί να μου απολογηθούν, βρίσκομαι να απολογούμαι εγώ γιατί πάνω μου βρέθηκε μία ταυτότητα, η οποία είναι κλεμμένη ή χαμένη. Τι είχε συμβεί; Περίπου 20 λεπτά πριν την απαγωγή μου, γιατί περί απαγωγής επρόκειτο, έχω βρει πριν από το Κάραβελ μία ταυτότητα, χαμένη κάτω στο δρόμο. Βλέπω ότι ανήκει στο Α.Τ. Κυψέλης και για να μην πηγαίνω στην Κυψέλη, θα την πήγαινα στο Α.Τ. του Βύρωνα που μένω για να τη διαβιβάσουν σε αυτόν που πρέπει.

Και βρίσκομαι λοιπόν να απολογούμαι επειδή πάνω μου υπάρχει μία δεύτερη ταυτότητα. Και έχω υποστεί μία ταλαιπωρία για την οποία δεν γνωρίζει κανείς τίποτα. Ούτε οι δικοί μου, ούτε οι σύντροφοί μου στον ΣΥΝ».

1 σχόλιο:

NOSTOS είπε...

Kαλησπερα σας..η αντιτρομοκρατικη εχει μια σαφεστατη ιδεολογικη και πρακτικη θεωρηση των πραγματων..γι'αυτους ειμαστε ολοι ενοχοι και οταν αυτο δεν αποδυκνειεται υπαρχουν εκεινοι οι μηχανισμοι που δρουν δεκαετιες τωρα(λεγε με παρακρατος)ωστε να κατασκευαζει η να τοποθετει ενοχοποιητικα στοιχεια εκει που πρεπει οταν πρεπει..ακομη δε καιοταν οι κατηγοριες τους πεφτουν,ακομη καιγια τις λαθος συλληψεις που κανουν κατα καιρουςουτε απολογουνται..ουτε καν συγγνωμη δεν ζητουν για την ταλαιπωρια των ατυχων παρανομα συλληφθεντων..η μονιμη δικαιολογια τους ειναι η εθνικη ασφαλεια..ποια εθνικη και ποια ασφαλεια ομως? μαλλον για να μπορουν να κοιμουνται ησυχα τα αφεντικα τους.Καλο σας βραδυ.