Γίνεται !

η παπαριά της ημέρας: "of course ... are we gluing coffee pots?"

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Καθαρίζουμε την Ελλάδα σε μία μέρα! (και τα Σέρβια ε;)

Η χώρα μας συμμετέχει για 1η φορά στη διεθνή καμπάνια καθαρισμού,  και ο σύλλογος «Σέρβια Εν Δράσει» συμμετέχει επίσης στην προσπάθεια αυτή!
Σας περιμένουμε όλους, την Κυριακή 29 Απριλίου και ώρα 11.00, στην Αγία Βαρβάρα (δίπλα στη γέφυρα Σερβίων), προκειμένου να συμβάλλουμε και εμείς στην καθαριότητα της περιοχής μας.
Η δράση έχει ως σκοπό την καθαριότητα των περιπατητικών διαδρόμων της γέφυρας Σερβίων και της περιοχής γύρω από την εκκλησία της Αγίας Βαρβάρας.

Θα υπάρχει λεωφορείο για τη μεταφορά των εθελοντών που δεν έχουν τη δυνατότητα να μεταφερθούν στον χώρο της δράσης, που θα ξεκινήσει από την πλατεία Σερβίων, στις 10.30 π.μ.
Ελάτε, όλοι μαζί δώσουμε ένα μας μήνυμα αισιοδοξίας και αλτρουισμού για το περιβάλλον αλλά και μια  ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον.
Ν' αγαπάς την ευθύνη.
Να λες:Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης.
Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."
Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Δεν υπάρχουν σχόλια: