η παπαριά της ημέρας: "of course ... are we gluing coffee pots?"

Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Συγχαρητήρια από τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού


Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σερβίων, συγχαίρει θερμά τόσο την καθηγήτρια Γαλλικών κα Παρασκευή Σταθά, όσο και τους μαθητές και μαθήτριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σερβίων, για την συμμετοχή τους αλλά και την βράβευσή τους σε διαγωνισμό γαλλοφωνίας.
Πρόκειται για τον διαγωνισμό Γαλλοφωνίας με θέμα: «Ευτυχισμένος όποιος σαν τον Οδυσσέα...» που διοργάνωσε το  Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος και η Υπηρεσία Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τις γαλλόφωνες Πρεσβείες στην Ελλάδα.
 
Στο πλαίσιο του διαγωνισμού η καθηγήτρια κα Παρασκευή Σταθά με τη βοήθεια της κας Αθανασίας Παπαχαρίση και τα παιδιά του σχολείου, ετοίμασαν ένα θεατρικό στη γαλλική γλώσσα με θέμα «Η περιπέτεια του Δημήτρη» που πραγματεύεται τα προβλήματα του σύγχρονου Έλληνα μαθητή.
Τα παιδιά θα βραβευτούν σε ειδική εκδήλωση που θα γίνει στον χώρο του Δημαρχειακού Μεγάρου Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012 στην Θεσσαλονίκη.
Ως σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, συγχαίρουμε θερμά όσους συνετέλεσαν στην προσπάθεια αυτή και την διευθύντρια του σχολείου κα Γιάννα Χύτα και επικροτούμε τέτοιες προσπάθειες. Άλλωστε, η δημιουργικότητα και η εξωστρέφεια είναι σημαντικά στοιχεία με τα οποία πρέπει να θωρακίζονται οι μαθητές, ώστε να μπορέσουν να γίνουν ενεργοί πολίτες στο μέλλον.

Οι συντελεστές του έργου είναι:
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Παρασκευή Σταθά
Βοηθός:  Αθανασία Παπαχαρίση

Στο θεατρικό συμμετέχουν (με αλφαβητική σειρά) τα παιδιά:
Αντωνοπούλου Μαριαλένα
Δρογούτη Αναστασία
Ελευθερίου Νίκη
Κακαλές Δημήτρης
Καλίτσιου Μαρία
Κανίδης Βασίλειος
Κοσσυβάκη Ελένη
Μανουσαρίδου Ευθυμία
Παπαδημητρίου Χρυσάνθη
Σαγάνη Ελένη 

Ενώ συμμετέχουν στο θεατρικό οι μικρότερες μαθήτριες:
Γυλτίδου Κυριακή
Ζαρογιάννη Ελευθερία
Πεκοπούλου – Τσικαρδάνη Μαρία

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων

Του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σερβίων

Δεν υπάρχουν σχόλια: