Γίνεται !

η παπαριά της ημέρας: "of course ... are we gluing coffee pots?"

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Γέρνω δεξιά!

Τα μεγάλα μυαλά ασχολούνται με ιδέες
τα μεσαία με προβλήματα
και τα μικρά …με τους άλλους
(Ρήση γραμμένη στο Facebook)
από το PHEME.GR
 
Από τη στιγμή που το διάβασα, ασυναίσθητα, ανεβοκατεβαίνουν στο μυαλό μου slides με φωτογραφίες προσώπων και η λίστα της κατηγοριοποίησης μεγαλώνει.
Στην αρχή, από επιλογή πέρασαν γνωστοί, φίλοι, συνάδελφοι, και γενικά άτομα του περιβάλλοντός μου, άνθρωποι που συναντώ, συναναστρέφομαι και τους τρώω καθημερινά στη μάπα.
Ο πίνακάς μου ανισοσκελής μέχρι εκεί που δεν παίρνει.
Άρχισα να γέρνω στα δεξιά!
 
Μεγάλο φορτίο η βλακεία και η ηλιθιότητα. Αν δεν τους ξεφορτωθώ αμέσως από πάνω μου, θα μου μείνει κουσούρι.

Χωρίς να το επιδιώξω (μου στοιχίζει ψυχικώς) στη λίστα άρχισαν να προστίθενται και να κατηγοριοποιούνται –απνευστί- και οι πολιτικοί μας άρχοντες.

Ευκολάκι! Multiple choice για αδιάβαστους:
1. Παράγει Ιδέες,
2. Λύνει προβλήματα,
3. Τίποτε από τα δύο.

Τι το’ θελα; Από το αρχικά απλό στράβωμα, τώρα γονάτισα στα δεξιά (πάλι).
Βγαίνω για αέρα˙ άνθρωποι συνοφρυωμένοι, σκεφτικοί, και όλοι, μα όλοι, γέρνουν στα δεξιά …
Ευτυχώς, δεν ήμουν μόνο εγώ, είμαστε όλοι σε αυτή την πόλη, σε αυτή τη χώρα, σε αναζήτηση ενός Εθνικού Ορθοπεδικού.

Αυτό μάλλον θα βλέπουν οι φωστήρες των «έγκυρων» εταιριών δημοσκοπήσεων και βγάζουν τον πρωθυπουργό της δεξιάς συγκυβέρνησης πρώτο στα γκάλοπ.

Κάτι πρέπει να κάνουμε σύντομα, γιατί η δεξιά κλίση θα μας αφήσει κουσούρι.

Πρέπει να επανέλθουμε, να σιάξουμε˙ επιβάλλεται να αποτινάξουμε το βάρος των «μικρών μυαλών», το ζύγι της βλακείας και της ανικανότητας, να ισοσκελίσουμε τον πίνακα.-

Δεν υπάρχουν σχόλια: