η παπαριά της ημέρας: "of course ... are we gluing coffee pots?"

Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου 2009

μόνο αυτό μας έλειπε ...


Τα χάλια του δρόμου από Σέρβια (και από Λάρισα) για Κοζάνη είναι σε όλους μας γνωστά. Αυτό το δρόμο τον έχουμε "λουστεί" πια στο πετσί μας και τον πληρώσαμε ΜΕ ΑΙΜΑ!!! Σα να μην έφταναν λοιπόν τα χάλια του, μας φόρτωσαν και την ...παράκαμψη -λόγω- Τεμπών, με αποτέλεσμα να το σκέφτεσαι σοβαρά να ξεκινήσεις για την Κοζάνη ...., αλλά από ότι διαβάζω στον σημερινό ΠΤΟΛΕΜΑΙΟ όόόόλεεες οι αρμόδιες υπηρεσίες μας καθησυχάζουν και μας ενημερώνουν ότι λήφθηκαν όόόόλαααα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας!!! ΟΥΦΦΦ ΗΣΥΧΑΣΑ!!!! Το ρεπορτάζ του Χρήστου Βήττα:

ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΠΟΛΥΦΥΤΟΥ
Κατακόρυφη αύξηση στο δρόμο Λάρισας - Κοζάνης εξ' αιτίας της κατολίσθησης των Τεμπών
Κατακόρυφα αυξήθηκε από χτες η κίνηση στον εθνικό δρόμο Λάρισας -Κοζάνης, καθώς εξ' αιτίας της μεγάλης κατολίσθησης στα Τέμπη και την διακοπή της κυκλοφορίας, τα οχήματα που κινούνται μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης, εκτρέπονται μέσω Κοζάνης.
Όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες και οι φορείς βρίσκονται σε συναγερμό, καθώς η αυξημένη κίνηση σε συνδυασμό με την αναμενόμενη κακοκαιρία και χιονόπτωση, μπορεί να δημιουργήσουν πολλά προβλήματα στη δύσβατη περιοχή Μεταξά-Σαραντάπορου. Άλλωστε, για όλα αυτά τα θέματα, αλλά κυρίως για την διάνοιξη των Τεμπών και την αποκατάσταση της κυκλοφορίας, πραγματοποιήθηκε χτες σύσκεψη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, υπό την προεδρία του υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέπα. Στη σύσκεψη συμμετείχαν και φορείς της Δυτικής Μακεδονίας, ενώ ανάλογη σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί σήμερα στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.
Ένα σημαντικό θέμα που εξετάζει και καλείται να αντιμετωπίσει η ΔΕΣΕ και η Τροχαία είναι η ασφαλής διέλευση των βαρέων οχημάτων από την υψηλή γέφυρα Σερβίων της λίμνης Πολυφύτου. Η πρώτη έδωσε οδηγίες στη δεύτερη για αυστηρή αστυνόμευση της γέφυρας με μόνιμο περιπολικό της τροχαίας, ώστε να ελέγχεται αυστηρά το όριο ταχύτητας, η πυκνότητα της κίνησης βαρέων οχημάτων πάνω στη γέφυρα, αλλά και η τήρηση όλων των κανόνων για τη διέλευση των βαρέων οχημάτων. Πρέπει να σημειωθεί ότι για να περάσουν ειδικά φορτία και οχήματα άνω των 60 τόνων και μηχανήματα μεγάλου όγκου, πρέπει να έχουν ειδική άδεια από τη ΔΕΣΕ Δυτικής Μακεδονίας. Αρμόδιος της εν λόγω υπηρεσίας, διευκρίνισε πάντως ότι «όλα αυτά τα μέτρα λαμβάνονται για προληπτικούς λόγους, όπως πρέπει να λαμβάνονται σε όλες τις γέφυρες». Έσπευσε επίσης να διαβεβαιώσει ότι «δεν υπάρχει θέμα στατικότητας της γέφυρας της λίμνης Πολυφύτου, αλλά ούτε και κανένας λόγος ανησυχίας».
Η ΔΕΣΕ από σήμερα θα διαθέσει αυξημένο αριθμό αποχιονιστικών μηχανημάτων στον Μεταξά, ενώ θα υπάρχει σε μόνιμη βάση γερανοφόρο όχημα για το άμεσο άνοιγμα του δρόμου σε περίπτωση που λόγω χιονιού διπλώσουν νταλίκες. Αυξημένη θα είναι και η δύναμη της Τροχαίας και της Πυροσβεστική στην ορεινή διάβαση.
Στο μεταξύ χτες, ΔΕΣΕ και Τροχαία Κοζάνης, ενίσχυσαν τη σήμανση του δρόμου, ώστε να διευκολυνθούν οι οδηγοί να εισέλθουν ευκολότερα στη Εγνατία οδό και να κατευθυνθούν προς Θεσσαλονίκη, χωρίς να μπουν μέσα στην πόλη της Κοζάνης.
*Διαβάστε και την "παρέμβαση" του Μανώλη Στεργίου (Δημάρχου Βελβεντού) στο ai-VreS, αλλά ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα ...σχόλια, που αντί να συνηγορούν στην προφανή αναγκαιότητα για τη λύση του προβλήματος, αναλώνονται στο να μας υπενθυμίζουν την ..τοπικιστική μας μλκία που μας δέρνει.
_______________________________
*Να γίνει τώρα νέος δρόμος που θα συνδέει τη Λάρισα με την Εγνατία στο ύψος της Κοζάνης του Νομάρχη Λάρισας Λ.Κατσαρού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: