Για λόγους κυρίως συμβολισμού, για να δείξει ότι η χώρα μας πρέπει να δώσει μεγάλη έμφαση στην προώθηση των δημόσιων μέσων μεταφοράς και του σιδηροδρόμου, ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων Μ. Τρεμόπουλος δεν θα πάρει το αυτοκίνητο που διαθέτει η Bουλή για τους Βουλευτές και Ευρωβουλευτές.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι επιδιώκουν αναδιοργάνωση των συγκοινωνιών και των μεταφορών ώστε τα δημόσια μέσα μεταφοράς, ιδιαίτερα τα μέσα σταθερής τροχιάς, στις πόλεις, ο σιδηρόδρομος και περιβαλλοντικά αναβαθμισμένα λεωφορεία να αναλάβουν τον ρόλο που τους ανήκει. Θυμίζουμε ότι στις πόλεις πάνω από το 70% των μετακινήσεων γίνεται με ΙΧ ενώ θα έπρεπε οι μετακινήσεις με δημόσια μέσα μεταφοράς να αντιστοιχούν τουλάχιστον στο 70%. Επίσης, η Ελλάδα είναι η τελευταία χώρα από άποψη σιδηροδρομικού δικτύου και εξυπηρέτησης των μετακινήσεων και μεταφορών από το τρένο (σε χειρότερη θέση στην ΕΕ είναι μόνο η Μάλτα που δεν έχει σιδηρόδρομο).
Δυστυχώς η Κυβέρνηση προκαλεί την κοινή λογική ονομάζοντας «πράσινα» τα νέα μέτρα που παίρνει ενώ ο εμφανής στόχος τους είναι η περαιτέρω επέκταση της χρήσης του αυτοκινήτου και η τόνωση της εμπορίας καινούργιων οχημάτων.
Όπως δήλωσε ο Μιχάλης Τρεμόπουλος, ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων, «παρά το γεγονός ότι οι υποχρεώσεις των βουλευτών και ευρωβουλευτών και οι μετακινήσεις τους είναι αυξημένες, ενημέρωσα με επιστολή μου τον πρόεδρο της Βουλής κ. Σιούφα ότι δεν θα δεχτώ το αυτοκίνητο που προσφέρει η Βουλή σε κάθε ευρωβουλευτή (όπως και σε κάθε βουλευτή) για τις μετακινήσεις του. Δεν θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο η βουλή να παρέχει στους βουλευτές και ευρωβουλευτές ΙΧ. Το Ευρωκοινοβούλιο παρέχει μόνο τη δυνατότητα στους ευρωβουλευτές να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα του ευρωκοινοβουλίου με οδηγό και δυνατότητα από κοινού χρήσης αλλά και να δανείζονται ποδήλατα για τις μετακινήσεις τους στην πόλη. Πρότεινα, λοιπόν, στον πρόεδρο της Βουλής να εξετάσει το ενδεχόμενο να παρέχεται στους βουλευτές αλλά και στους συνεργάτες των βουλευτών η δυνατότητα να χρησιμοποιούν ποδήλατα και ηλεκτρικά μηχανάκια που μπορεί να παρέχει η Βουλή. Το όφελος θα είναι σημαντικό από άποψη συμβολισμού τουλάχιστον».
Ο Μιχάλης Τρεμόπουλος κάλεσε σε συμμετοχή των ελληνικών πόλεων στις πρωτοβουλίες χιλιάδων πόλεων στο πλαίσιο της εβδομάδας κινητικότητας, τον Σεπτέμβριο, ως πρώτο βήμα για αλλαγές στον τρόπο μετακίνησης. «Στο πλαίσιο των πολιτικών πρωτοβουλιών των Οικολόγων Πράσινων αλλά και των δικών μου στο Ευρωκοινοβούλιο θα στηρίξουμε την προσπάθεια μεταφοράς ευρωπαϊκών αλλά και εθνικών πόρων προς τα δημόσια μέσα μεταφοράς και τον σιδηρόδρομο αλλά και τη δημιουργία εκτεταμένων δικτύων ποδηλατοδρόμων. Συμμετέχω ήδη στην ομάδα των Ευρωβουλευτών για την προώθηση του ποδηλάτου που δημιουργήθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο και έχουμε ως Οικολόγοι Πράσινοι στηρίξει και θα συνεχίσουμε να στηρίξουμε πρωτοβουλίες των φίλων του ποδηλάτου, των πεζών και του σιδηροδρόμου, δήμων και κινημάτων πολιτών για αλλαγές στον τρόπο μετακίνησης μας».
Ο καθένας μας και η κάθε μία μπορεί να κάνει τη διαφορά και με τις προσωπικές επιλογές που κάνει στην καθημερινή ζωή του/της. Οι Οικολόγοι Πράσινοι αλλάζουν την πολιτική, αλλάζουν και τον τρόπο που ασκείται η πολιτική.
Η Εκτελεστική Γραμματεία
Οι Οικολόγοι Πράσινοι επιδιώκουν αναδιοργάνωση των συγκοινωνιών και των μεταφορών ώστε τα δημόσια μέσα μεταφοράς, ιδιαίτερα τα μέσα σταθερής τροχιάς, στις πόλεις, ο σιδηρόδρομος και περιβαλλοντικά αναβαθμισμένα λεωφορεία να αναλάβουν τον ρόλο που τους ανήκει. Θυμίζουμε ότι στις πόλεις πάνω από το 70% των μετακινήσεων γίνεται με ΙΧ ενώ θα έπρεπε οι μετακινήσεις με δημόσια μέσα μεταφοράς να αντιστοιχούν τουλάχιστον στο 70%. Επίσης, η Ελλάδα είναι η τελευταία χώρα από άποψη σιδηροδρομικού δικτύου και εξυπηρέτησης των μετακινήσεων και μεταφορών από το τρένο (σε χειρότερη θέση στην ΕΕ είναι μόνο η Μάλτα που δεν έχει σιδηρόδρομο).
Δυστυχώς η Κυβέρνηση προκαλεί την κοινή λογική ονομάζοντας «πράσινα» τα νέα μέτρα που παίρνει ενώ ο εμφανής στόχος τους είναι η περαιτέρω επέκταση της χρήσης του αυτοκινήτου και η τόνωση της εμπορίας καινούργιων οχημάτων.
Όπως δήλωσε ο Μιχάλης Τρεμόπουλος, ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων, «παρά το γεγονός ότι οι υποχρεώσεις των βουλευτών και ευρωβουλευτών και οι μετακινήσεις τους είναι αυξημένες, ενημέρωσα με επιστολή μου τον πρόεδρο της Βουλής κ. Σιούφα ότι δεν θα δεχτώ το αυτοκίνητο που προσφέρει η Βουλή σε κάθε ευρωβουλευτή (όπως και σε κάθε βουλευτή) για τις μετακινήσεις του. Δεν θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο η βουλή να παρέχει στους βουλευτές και ευρωβουλευτές ΙΧ. Το Ευρωκοινοβούλιο παρέχει μόνο τη δυνατότητα στους ευρωβουλευτές να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα του ευρωκοινοβουλίου με οδηγό και δυνατότητα από κοινού χρήσης αλλά και να δανείζονται ποδήλατα για τις μετακινήσεις τους στην πόλη. Πρότεινα, λοιπόν, στον πρόεδρο της Βουλής να εξετάσει το ενδεχόμενο να παρέχεται στους βουλευτές αλλά και στους συνεργάτες των βουλευτών η δυνατότητα να χρησιμοποιούν ποδήλατα και ηλεκτρικά μηχανάκια που μπορεί να παρέχει η Βουλή. Το όφελος θα είναι σημαντικό από άποψη συμβολισμού τουλάχιστον».
Ο Μιχάλης Τρεμόπουλος κάλεσε σε συμμετοχή των ελληνικών πόλεων στις πρωτοβουλίες χιλιάδων πόλεων στο πλαίσιο της εβδομάδας κινητικότητας, τον Σεπτέμβριο, ως πρώτο βήμα για αλλαγές στον τρόπο μετακίνησης. «Στο πλαίσιο των πολιτικών πρωτοβουλιών των Οικολόγων Πράσινων αλλά και των δικών μου στο Ευρωκοινοβούλιο θα στηρίξουμε την προσπάθεια μεταφοράς ευρωπαϊκών αλλά και εθνικών πόρων προς τα δημόσια μέσα μεταφοράς και τον σιδηρόδρομο αλλά και τη δημιουργία εκτεταμένων δικτύων ποδηλατοδρόμων. Συμμετέχω ήδη στην ομάδα των Ευρωβουλευτών για την προώθηση του ποδηλάτου που δημιουργήθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο και έχουμε ως Οικολόγοι Πράσινοι στηρίξει και θα συνεχίσουμε να στηρίξουμε πρωτοβουλίες των φίλων του ποδηλάτου, των πεζών και του σιδηροδρόμου, δήμων και κινημάτων πολιτών για αλλαγές στον τρόπο μετακίνησης μας».
Ο καθένας μας και η κάθε μία μπορεί να κάνει τη διαφορά και με τις προσωπικές επιλογές που κάνει στην καθημερινή ζωή του/της. Οι Οικολόγοι Πράσινοι αλλάζουν την πολιτική, αλλάζουν και τον τρόπο που ασκείται η πολιτική.
Η Εκτελεστική Γραμματεία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου